forsvar og angrebs problemer!!
hej alle blues fans. er det bare mig eller er chelsea på vej ned mod noget der ligner en 7 plads og en exit af CL og FA? jeg synes det er næsten synd at se chelseas kampe efterhånden. der sker aldrig rigtig noget offensivt og de sejler i defensivt, når modstanderne nærmer sig i deres felt. jeg er lidt utilfreds med cahill også er jeg meget træt af vores angribere. jeg kan godt forstå at folk mener, det er Boas skyld det hele, men synes også at spilleren gøre det elendigt på banen! der bliver talt om manglende selvtillid og meget usikkerhed. hvis de ikke vinder kampe, kommer der heller ikke noget selvtillid. jeg synes Boas skal se at brug spillere som Kalou, Lukaku, Romeu, Essien, i stedet for Lampard, Meireles, Malouda, Torres, Drogba og Mikel. han bruger det samme spillere konstant og skifter næsten aldrig ud. Chelsea har en okay bredt trup, med masser af store navne af spillere, så måske skulle han tage og prøve dem af alle sammen? man går med en skide dårlige smag på munden som chelsea fan, lige pt. jeg har hørt at Boas er begyndt på at lave et helt nyt system om han vil gøre chelsea til klubber som United, arsenal og evt. Barca. det er jo en skide god ide, men synes også han samme tid skal vinde sine kampe. 1-1 mod Birmingham er jo utroligt? hvad siger i problemet er Blues fans?

Kommentarer
|
Medlem siden:
Kommentarer:7/9/2011 19 |
men hvad siger i til måske en 7 plads og exit af CL? hvordan kan det reddes? |
|
Like
(0 personer)
|
|
Medlem siden:
Kommentarer:9/9/2011 14 |
![]() Mata ![]() Drogba/Lukaku ![]() Lampard/Meireles ![]() Essien ![]() Ramires ![]() Sturridge ![]() Cole ![]() Cahill ![]() Terry ![]() Ivanovic ![]() Cech Denne er opstilling er vil jeg gerne se i fremtiden. |
|
Like
(0 personer)
|
|
Medlem siden:
Kommentarer:29/11/2011 77 |
Synes bare at de skal give Lukaku chancen.. kan jo vise sig at han er perfekt! ;) |
|
Chelsea 4Life! Like
(1 person)
|
|
Medlem siden:
Kommentarer:21/1/2012 127 |
Jeg synes også de skal bruge ham noget mere, det må jeg dog også sige. |
|
Turn to the blue side! Like
(0 personer)
|