Online gæster: 6
Online brugere: 1
Online på chatten: 0
Glemt login?
Opret bruger
Forum » Rygter og transfers

AVB og hans foryngelsesproces

Jeg læste lige i dag at AVB forsøger noget nyt med Chelsea (wow, jeg er hurtig), men har haft svært ved at forstå præcis hvad han ville.

Jeg læste dog i dag at William (ham fra Shaktar) er interesseret i at flytte til Chelsea. Netop på baggrund af at han har hørt positive ting fra fx Luiz om at AVB vil skabe en kerne af unge spillere.

Og siden jeg lige har læst at Piazon har underskrevet en 5 år lang kontrakt - så har jeg det pludselig varmt om hjertet :)

chelseasupport...ntrakt

Yderemere så er De Bryne på døren (og muligvis Hazard).

Det er alligevel nogle ret unge spillere... og hvis AVB skal være hos os i mange år... så er det måske bare mig der tænker følgende

Courtois, De Bryne, Lukaku, Piazon, Hazard, Mata, William, McEachran mv. begynder at ligne nogle unge og stærke spillere. Noget som kommer til at skabe et tophold :D

Skrevet af Michael82
26/1/2012 - 19:41

Kommentarer

26/1/2012 - 21:18
Medlem siden:
15/2/2011
Kommentarer:
123

Bestemt en meget spændende tendes.. det der dog bliver det afgørende er om de unge talenter kan udnytte deres nuværende potentiale og blive klassespillere istedet for bare "middelmådige" fodboldspillere :)

Manden bag chelseafc.dk :)
Like
(0 personer)
27/1/2012 - 09:18
Medlem siden:
16/10/2011
Kommentarer:
120

Ja altså, nu er det kun 5 ud af de 8 spillere du nævner, som vi rent faktisk ejer. Men som Ejerskov siger, så må vi lade tiden vise. Der er ingen tvivl om, at med de forventninger der er til Chelsea, så kan man ikke lave et generationsskifte særlig hurtig, da det blot vil få os til at synke i tabellen. Det forventes af vi præstere, og det forventes at vi vinder stil. Samtidig vil alle have unge spillere på banen, og det hænger bare ikke helt sammen. Vi bliver nødt til at tilføre holdet unge spillere stille og roligt, sælge gamle, fortsat købe modne spillere som man ved kan præstere (max 28), samtidig med at man langsomt implementerer unge spillere. Hvis ikke vi gør sådan, ender vi med at lave en Arsenal (dvs. en LANG årrække uden trofæer), men formentlig bare uden lige så meget succes. Hvis vi bare med samme hiver fundamentet ud af holdet, holder fundamentet ikke :) Jeg synes det er dét vi har set lidt i denne sæson.. Mange nye tilføjelser, mange gamle ud = meget svingende præstationer = Mange utilfredse fans = De "gamle" bliver tilføjet holdet igen...

Redigeret: 27/1/2012 - 09:18
Ruud Gullit, Vialli, Zola, Desailly - spillere (og trænere) der fik mig til at være Chelsea-supporter
Like
(0 personer)
27/1/2012 - 09:19
Medlem siden:
16/10/2011
Kommentarer:
120

(p.s. Ejerskov - hvorfor kan indlæggene ikke forstå, at man laver afsnit med Enter?)

Ruud Gullit, Vialli, Zola, Desailly - spillere (og trænere) der fik mig til at være Chelsea-supporter
Like
(0 personer)
27/1/2012 - 14:27
Medlem siden:
11/5/2011
Kommentarer:
238

Awekat: Jeg nævnte netop andre end dem vi ejer (men som er rygtet til os) for at understrege at vi er i gang med noget spændende :). Kunne også have nævnt Van Der Viel (højre back) ;). Jeg giver dig dog ret i at tingene skal implementeres stille og roligt. Jeg synes dog ikke at de gamle bliver tilføjet igen. Hvem har vi af gamle på holdet ud over Lamps/Drogba? Terry holder jo stadig nogle år Malouda er indskifter nu (forsvinder sikkert - selvom jeg synes han er knaldgod) Cole er stadig hamrende god på den venstreback - synes dog at Bertrand bør have chancen i de mindre kampe. Men tror nemlig at han er ved at lave en Mourhinio... og hvis han kan få lov til at blive i mange år, kan han jo løbende skifte unge ind (som SAF har gjort i ManUtd og er god til at gøre). Ihh jeg glæder mig så meget :D

Redigeret: 27/1/2012 - 14:27
Chelseafan siden Cech kom til klubben.
Like
(0 personer)
27/1/2012 - 14:28
Medlem siden:
11/5/2011
Kommentarer:
238

Ejerskov: Ja som Awekat siger - der er sket noget med Enterknappen... it won't work) :/

Chelseafan siden Cech kom til klubben.
Like
(0 personer)
30/1/2012 - 15:50
Medlem siden:
15/2/2011
Kommentarer:
123

Hey drenge.. godt set - det er fikset igen.. :)

Manden bag chelseafc.dk :)
Like
(0 personer)
#7  Obi
30/1/2012 - 20:19
Medlem siden:
17/8/2011
Kommentarer:
227

Jeg er rigtig spændt på hvad det kan bringe med Romeu, Piazon, Mata, Bertrand, Hutchinson, Sturridge, Lukaku, og så Obi Mikel, som faktisk kun er 24, hvis han begynder at vise det talent han har. Af udlejet er McEachran, Bruma, Courtois, Ulises Dávila (glæder jeg mig personligt til at se hvilken størrelsen han er), Matej Dela?, van Aanholt, Kakuta, samt min personlige favorit, Rajkovic som man vist skulle kunne tilbage kalde fra HSV. De Bryne skulle vist være meget tæt på at skifte også.Alt i alt er der er fornugtig grundstamme for noget spændene, og nu skal de bare ha noget spille tid nogen af dem, af dem der stadig er i klubben.

Chelsea siden 1997 \\"United pig. United Pig. Does whatever a united pig does. Can he win,  without a Webb? No he can\\'t, he is a
Like
(0 personer)

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer. Login eller opret en ny bruger
';

Chelsea i TV

25/2/2012: 15:00-18:00
Chelsea - Bolton, direkte

Seneste forumtråde

22/02
Hjælp til nyt sta...
22/02
forsvar og angreb...
20/02
Salomon Kalou
19/02